خرید کارت شارژ رایتل
شارژ فروشی به همراه پرداخت قبوض
خرید کارت شارژ رایتل
12 تير 1393برچسب:, ساعت 17:33 | نوشته ‌شده به دست مستر شارژ | ( )

عشق مرزهای زمان را فتح می کند ، عشق هیچ مرگی نمی شناسد ، عشق بر مرگ غلبه می کند . من بهار را بی تو دوست ندارم ، من عشق را بی تو دوست ندارم ، من نفس کشیدن را بی تو دوست ندارم ، من زندگی را بی تو دوست ندارم در باغ دلم جوانه ای باید و نیست ، شوق غزل ترانه ای باید و نیست ، خواهم که تو را ببینم اما چه کنم ، دیدار تو را بهانه ای باید و نیست . سهم من از دوری تو چیزی جز دلتنگی به اندازه دریاها ، نگاهی تاریک همچون شب های بدون مهتاب و لحظه هایی که ثانیه به ثانیه می گذرند ، پس ای دوست بشنو صدای دلتنگی مرا ! اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ می گوید ، حقیقت را کسی می گوید که برای تو زندگی می کند ! امروز شوق فردا رو داریم و حسرت دیروز را ، اما امروز زیباتر از فردا و دیروز است ، دوستت دارم و دوستم بدار ، شاید فردایی نباشد . کاش در آسمان سکوتت لکه ابری بودم تا برای همه دلتنگیهایت میباریدم . خرید شارژ رایتل پا برهنه می خوامت تا بدونی هیچ ریگی به کفشم نیست ! دوستی که شما را درک کند ، شما را می سازد . (رومن رولان) ای که یک دم فارغ از یاد رقیبان نیستی ، هیچ عیبی نیست مرا نیز گاهی یاد کن .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
دیگر موارد